Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Tribblek a Menedékben

2009.01.14. 10:36 Bala2.0

Lehet, hogy tegnap elkiabáltam. Újabb Sanctuary részt megnéztem. Béna CGI helikopter leszáll egy béna CGI hajóra, ahol mindenki halott, és találnak néhány abnormális állatot. Le se szarják, hogy ezek kinyírtak és félig megettek 6 embert, haza viszik mindkét fajtát. (a képen láthatón kívül egy kutyaszerű dög is volt.)
Az előző részről azt mondtam, hogy The Thing koppintás, akkor erről azt kell mondanom, hogy a Star Trekből egy az egyben kiszedték a Tribble-ket, és újra láthatjuk ugyanazt a bonyodalmat, mint ami abban a sorozatban volt (már aki látta és emlékszik rá:) ). Szóval elszabadulnak. Aztán rohadt gyorsan szaporodnak, mindent megesznek. Végül persze mindegyiket összeszedik, mert nem ereszthetnek rá a világra szőrös sáskajárást.
Kivételesen most volt egy másik szál is a történetben, de nem értem, hogy miért. Jött egy csaj, hogy a nagyapja sokat mesélt a Menedékről, de senki nem hitt neki, és az a végrendelete, hogy dr. Magnus derítse ki az igazságot. Érdekes, hogy a Menedékbe csak úgy be lehet sétálni... A csajról kiderül, hogy valamilyen telepata képességei vannak, nagyszerű.

Néha megmosolyogtatott, és a Csillagkapunál is simán jobb volt, szóval 6/10. És a szar CGI-ket javítsanak a második évadra, mert ez valami iszonyat!

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat sanctuary génrejtek 1x06 nubbins

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr54876643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása