Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Term... Trans... áh, mindegy

2009.05.28. 08:54 Bala2.0

Elég könnyű engem befolyásolni. Néhány negatív kritika, vélemény, és meginog a hitem az év egyik legjobban várt filmjében, a Terminator Salvationben. A kritikusok, és a nézők sem szeretik. Állítólag. Állítólag a T4 a Transformers szintjére degradálódott (egyesek szerint még a T3-nál is szarabb). Semmi történet, szájtátós látvány. Hát jó, legyen. De nem értem az időutazáson, és az azzal járó paradoxonokon kívül milyen nagyobb marhaságot tudnak bele vinni?
Mostatntól befogom a szemem és a fülem, akkor is moziban fogom megnézni. Feltéve ha feliratos lesz. Balet nekem ne szinkronizálják...

Ja, és ez a kis videó... kis vicc, a fentebb említett jelenségről.

És ha már itt ez a Terminátoros bejegyzést, hadd küldjek már egy sünt az Indexnek...

3 komment

Címkék: trailer mozifilm terminator salvation transformers revenge of the fallen tranformers a bukottak bosszúja

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr601148301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vahurstar 2009.05.28. 12:04:21

Ennek a Bale gyereknek visszataszítóan jellegtelen hangja van, teljesen rosszul vagyok tőle. Russel Crowe hangjával ütősebb is lehetett volna, meg a sok csicsa faszság effekt nélkül. Remélem teljesen belebuknak és levonják a konzekvenciát..

Bala2.0 2009.05.28. 12:36:59

@vahurstar: Átfutottam egy egész friss bevételi jelentést, és igen, totális bukás a terminator.

radiantpath 2009.05.28. 18:54:12

Ami azért szerintem elég nagy szégyen ilyen alapokra építve ilyen színészekkel, ilyen látvánnyal...

Crisitian Bale jó a vásznon, csak mindig egyformát játszik kezdve az Equilibriummal, a Batmanen át a Terminatorig... Még a 3:10 to Yuma-ban is ugyanaz a stílus volt, mint a többi filmjében, pedig az egy western!!!
süti beállítások módosítása