Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Flashpoint - Backwards Day

2009.01.18. 15:24 Bala2.0

Amitől féltem, hogy Jules és Sam kapcsolata a munka rovására fog menni nem jött be, hisz ezek profik. Egyelőre. Mostani túszejtőnk egy nő, aki már 8 éve próbálkozik férjével. hogy teherbe esnek. Vita után Sarah otthon kiborul romba dönti a gyerekszobát, majd válaszol a férje telefonjában talált sms-re. Meg kell hagyni elég amatőr a pasi, olyan sms-t a telefonban hagy, hogy "Csodálatos volt a tegnap, H.". Meg érkezik H., előkerül a kés, megérkezik a Strategic Resposne Unit, tárgyalás, behatolás, értékelés, végefőcím. A két nő, a túszejtő és a túsz meglehetősen hitelesen alakította szerepét; a rendőrök még mindig vérprofik és a szemük sem rezzen munka közben.Nem nagyon kötött le, többször is néztem mennyi van még hátra. 6,5/10. A vége annyira nem amerikiai; hát igen ez Kanada. :)

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat flashpoint backwards day 2x02 elit egység

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr65885422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása