Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Battlestar Galactica - Blood on the Scales

2009.02.07. 11:08 Bala2.0

Múlthéten Adama és Tigh fegyvert ragadva álltak a légzsilip előtt, és Geata ráküldte a CAP-et az elnök asszony Raptorjára.

Az előző részben is rengeteg régen látott ismerős szerepelt, Leard, Connor, Narcho, Gage most feltűnt Kelly százados, Romo Lampkin. Jó volt újra látni őket, tudni, hogy az írók nem felejtették el kik vannak Galacticán és használják őket a forradalmi helyzetben.

I'm coming for all of you!

Durván ütött a rész, Zarek hatalomvágya határtalan, és amikor Gaeta erre rájött már késő volt, lemészároltatta a kvórumot. Sajnos nem húzták meg azt az írók, hogy Adamát kivégzik és/vagy a Raptort lelövik, pedig kíváncsi lettem volna, hogy boldogulnak a főszereplők többsége nélkül. Az egész résznek hátborzongató hangulata van, folyamatos a háttérben a fegyverropogás, mindenki stresszes, egyik fél sem biztos saját magában. Az utolsó jeleneteknél levegőt is elfelejtettem venni... Kivégzik-e Adamát? A rebel basestar és a Galactica egymásnak esik-e? Sikerül-e visszafoglalni a CiC-t? Baltar álomjeleneténél, amikor megölik Adamát, hangosan káromkodtam, hogy már megint megvezettek, de akkor is ütött. A zárójelenet meg... áh... hangosan felnevettem:

Ready... Aim... Fire!

Döbbenetes. Még mindig 10/10, hibátlan. Gondolom most jön majd az, ha Cavillék megtalálják a flottát... hm... :)

Szólj hozzá!

Címkék: bsg battlestar galactica csillagközi romboló 4x14 blood on the scales

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr72928094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása