Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Tűzvonalban - Bűnösök és ártatlanok

2009.03.13. 22:25 Bala2.0

Az előző kissé felemás rész után (eléggé túlértékeltem a 7/10-zel), ezúttal egy iszonyatosan jót szállított az m1.

Mindenki át ver mindenkit. Herceg mindenkit, Gajdujev a KMCS-t, Lucky Bordást. A többiek meg csak pislognak, hogy mivan. Én is.

Megadom rá a 9/10, meglepetésekkel teli, kivételes epizód. Az eddigi legjobb.

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat tűzvonalban 3x10 bűnösök és ártalmatlanok

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr911000928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása