Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Tűzvonalban - A beépülés

2009.05.09. 08:29 Bala2.0

Lemaradtam az elejéről, kicsit későn értem haza a Star Trekről (erről hamarosan).
Kálmán Papás ügylete ugye a főkapitány fülébe jutott, ma eljött érte, és ultimátumot ajánlott neki, vagy megszegi a szavát és segít elkapni az öreget, vagy mehet a börtönbe. Úgysem megy sehova...
Bordásék beépítik Kovalikot, mint érsebész...
Pircsi lesz a következő akit elrabolnak...

Nem túl jó rész, 6/10.

2 komment

Címkék: sorozat tűzvonalban 3x17 a beépülés

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr661111037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WtF1sh 2009.05.10. 07:25:36

Nem volt az olyan rossz.Sztem azt pont nem láttad de az asszisztens csaj kilépett.Ha nem kap egy köteg pénzt akkor szól a rendőröknek, majd valami csak lesz belőle...

Bala2.0 2009.05.10. 08:06:02

De emlékszem az asszisztens csajra, csak kifelejtettem. :) Nem értem miért nem telefonált már a rendőrségre, szerintem egy vádalkut simán össze tudna hozni.
süti beállítások módosítása