Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

A Hetedik

2009.05.21. 19:00 Bala2.0

Az évad szummázást a 24-el kezdem. Röviden, volt már sokkal jobb évad is. A hatodikhoz nem tudom hasonlítani, azt a tizedik rész körül feladtam, pedig iszonyatosan jól nyitott. Kicsin múlt, hogy a hetediket feladjam, de nem bántam meg. Jó kis B akciót kaptunk, annak minden bájával.

Kezdeném egyből a színészekkel. A régi arcokat jó volt újra látni, mégha csak kis időre is. Gondolok itt, Bill Buchanan, Aaron Pierce, Chloe és Morris O'Brian. Kimet amennyire vártam, annyira nem kellett volna. :) Nagyon bírtam viszont Jon Voight (Hodges) és Bill Gunton (Kanin) játékát.

Az első évadokat én úgy néztem (1-4), hogy rosszul voltam ha nem láttam azonnal a következő részt. Akkor is ennyire agyament volt a történet, vagy csak most sikerült felnőnöm? Amit most műveltek az nem ritkán sok volt, és nem azért nézek akció-dráma sorozatot, hogy kínomban nevessek rajta (lemerülő telefon, Jack szikés akciója, stb... ).

Változóra sikerült az évad. Egy jó felvezető film után (Redemption) egy elég erős kezdés, ami után mintha elfogyott volna az ötlet, majd a Fehér Ház lerohanásánál visszatért a hitem (bármennyire is abszurd az egész akció, és annak kivitelezése), de utána újra leült, és egyszer fenn, egyszer lenn. Végül pedig lenn. Többek között Jack "betegsége" sem tetszett. Vagyis jó is lehetett volna, ha nem erőltetik bele az akciók közepébe az 10 percenként rohamokat kapó szuper Jacket, aki remegve bár, de még halálos betegen is a legjobb céllövő, a leggyorsabb futó, a leghangosabban kiabáló, a legerősebben ütő. Ja, és ha már Jack, volt pár nagyon jó egysoros megnyílvánulása. Attól tartok van egy, amit soha nem fogok elfelejteni:

I'm dying, but I can handle it.

Ehhez kivételesen nincs mit hozzáfűznöm, erre akármilyen szövegkörnyezetben felkapod a fejed. :) Még a negatívumokhoz raknám Tony-t, akit összevissza rángattak, hol jó, hol gonosz, de azért kicsit javít a képen, hogy végig a saját céljai vezérelték, de még így is sántít a dolog, na mindegy.

Az évad legjobbja a 12. epizód, a már említett Fehér Ház elleni akció, a legrosszabb pedig a 20-as, 21-es, amiben azt sem tudom mi történt. :) Összeségében talán egy erős 6/10. A végére nagyon ellaposodott.

Sok mindent meg akartam említeni, biztos kihagytam néhány dolgot. Ez van. :P Jövő januárban New Yorkban találkozunk.

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat 24 szumma

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr651134898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása