Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

NCIS - Aliyah

2009.05.22. 16:26 Bala2.0

Rivkin halott, Ziva zavarodott, DiNozzo az igazát bizonygatja. És még a Moszad is közbe szól: irány Izrael.

7/10. Talán majd még az évad nyitányát megnéztem (ha nem felejtem el), nem sikerült annyira meggyőznie, hogy felvegyem a rendszeresen nézendő sorozatok közé.

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat ncis 6x25 aliyah

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr91137683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása