Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Majdnem

2009.05.28. 08:18 Bala2.0

Valami van a levegőben. Képtelen vagyok figyelni. A Final Break, a Jericho 1x01 nézését tíz perc után megszakítottam, a Tudors 1x06-ot pedig már a főcím közben feladtam. (igen, már ott járok, a bejegyzések időzítve jönnek majd:P ) Rescue Me humordrámázhoz meg még kedvem sincs, pedig van már talán három rész amit még nem láttam. Na mindegy...

Addig lehet küldeni ki mit látott, kirakom azt a blogra. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr981148207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása