Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Battlestar Galactica 4.5 várakozás

2009.01.16. 18:00 Bala2.0

Tavaly kicsit csalódnom kellett a BSG-ben, számomra úgy tűnt, hogy nagyon lelassultak az események. Lehet az én hibám, mert hetente néztem egy-egy részt, nem pedig egybe a tizet, de majd ha lement az utolsó 10 rész is, egybe megnézem az egész évadot, és akkor majd kijavítom. Azt viszont kiemelném, hogy a 4x10, a félévad finálé tökéletes 10/10-es rész volt, hihetetlenül arcul csapott. Végre megtalálták a Földet, amit már évek óta kerestek, ráadásul nem azok lettek az utolsó képkockák, hogy mindenki mennyire boldog szerte a flottában, hanem rengeteg apró komp indul le a bolygófelszínre. Az utolsó pár másodpercben láttuk, hogy mindenki teljesen szétesik, utolsó reményük, a Föld, egy hatalmas nukleáris sárgolyó. Ezután napokig nem tértem magamhoz. :)Hogy lehet ezt folytatni? Fogalmam sincs, de a BSG írói mindig is kíválóan teljesítenek. Holnap reggel a megszokott helyeken már elérhető lesz a 4x11 a Sometimes a Great Notion című rész.

A szünetben két aprósággal örvendeztették meg a rajongókat. Az egyik a 10 webizódos Face of the Enemy (tovább mögött) és a You Will Find the Truth reklám kampány keretében kaptunk, ha jól emlékszem 10 képet vagy videót, ami más megvilágításba helyezhet dolgokat. Ezt én kihagytam, nem szeretném megtudni idő előtt az igazságot, de akit érdekel az keressen rá. :)

 










Szólj hozzá!

Címkék: sorozat bsg battlestar galactica csillagközi romboló the face of the enemy

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr21881237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása