Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Rendőrök és titkosszolgák

2009.01.16. 23:17 Bala2.0

A kötelező heti bűntény ezuttal családi erőszak volt, amikor is a dühös férj "Hol a söröm?" kiáltásokkal rontott az asszonyra. Az egész jeleneten csak hangosan tudtam nevetni, de nem ez a lényeg...
A lényeg, hogy felállt a Mosoly utcában a rendőrség különleges egysége, Bordás vezetésével, ami meg is kapja első bevetési parancsát.
A lényeg, hogy visszatér néhány szereplő az előző évadból, köztük Kálmán bá is, akit remélem nem visznek túlzásba. Részemről elég volt a "Hoppá"-ból. Ellenben Angyalarcú Lucky-t tuti ötlet volt átmenteni, ritka az olyen színész akinek jól áll, ha pszihopata. :) Egy új is csatlakozik az őrs tagjaihoz Norbert (asszem) Miklós személyében, egyelőre jónak néz ki a karakter.
A lényeg, hogy a gonoszt jelenleg egy Viola nevű mesterlövész testesíti meg, akitől mindenki retteg... Bordás, mint magyar Jack Bauer félkézzel elintézi majd, ha eljön az ideje.
A lényeg, hogy szerintem jövőhéten kapunk valami igazán jót, valami akciósat.

Eddig amit olvastam, aszerint sokaknak nem tetszett ez a második rész, részemről 8/10, talán túl sok szart néztem mostanában és ez kiemelkedik abból, de akkor is tetszett. Ja, és valaki küldjön már egy helikoptert Kolinics dandártábornoknak! :)

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat tűzvonalban 3x02 rendőrök és titkosszolgák

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr49882739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása