Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

BSG - Sometimes a Great Notion

2009.01.17. 11:29 Bala2.0

Csak szuperlatívuszokban vagyok képes nyilatkozni a látottakról, nézzétek ezt el nekem.

Ott folytatjuk ahol abbahagytuk tavaly nyár elején. Lenn a Földön mindenki (emberek és cylonok) sokkolva áll és próbálja feldolgozni magába, hogy utolsó reményük is elveszett.
A Föld ábrázolása nagyszerű, csupa szürke-sötét szürke-fekete árnyalat mindenfelé, még a Roslin által leszakított virág is elég ronda zöld színben pompázott. Ehhez tökéletesen illeszkedett az emberek ruházata, sehol semmi szín.
Az emberi reakciók ábrázolás hihetetlenül tökéletes sikerült, mindenki nagyon komor, mindenhonnan kétségbeesés aztán közönyösség sugárzik. Roslin először képtelen beszélni az embereknek a látottakról, majd elégeti a Pythia könyvét. Adama szétcsúszása. Starbuck, Dualla, Leoben, D'Anna, Apollo, Tyrol mind-mind egyedi utat járnak be.De az egész hajó legénységének hangulata megváltozik.

Nagyon örültem, hogy kaptunk válaszokat, olyanra is amire a sorozat vége előtt nem igen számítottam. Egyszerűen zseniális, 9/10. A tovább mögött néhány spoiler.

Mi történt a Földdel? A cylonok, a 13. törzs bolygója volt, és meg volt a saját centúrió lázadásuk.
Mi van Starbuckkal? A jelek szerint meghalt, de még sem. Ő az utolsó cylon? A készítők ezt cáfolják. De akkor ki/mi ő? És ki van akkor a lezuhant Viperben?
Amikor Apollo és Dee újraösszejöttek, kicsit húztam a szám, de annyira nem zavart, viszont ahogy Dee kivégezte saját magát... sokkolt.
Ki az utolsó cylon? Ellen Tigh. FTW!

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat bsg battlestar galactica csillagközi romboló sometimes a great notion 4x11

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr98883259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása