Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

A1GP időmérő, Taupo, Új-Zéland

2009.01.24. 11:28 Bala2.0

Még nem láttam, de én hülye rákattintottam a youtube-os összefoglaló videóra, hogy beszúrjam ide, viszont sikerült észrevennem a leírásban, hogy az írek dupla pole-t szereztek. Mindegy, a többiekért izgulok majd délután. (amint megnéztem, frissítem a bejegyzést.)

Igazából nem volt túl izgalmas, az ír Adam Caroll megalázta az egész mezőnyt. Meglepetés igazából nem történt, talán a Black Beauty nem hozta a várt eredmény. Hova tűnt Korea? Ráadásul Pakisztán és Németország csatlakozása tovább csúszik. Csak 19 versenyző lesz a pályán. :(

Szólj hozzá!

Címkék: autóverseny újzéland a1gp taupo

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr41899348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása