Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Malajzia, Sepang

2009.04.05. 17:58 Bala2.0

Először is, senkit nem érdekel de hangot adok a nem tetszésemnek. Nagyon hangoztatják, hogy ilyen meg olyan izgalmas lett a Forma-1, végre több esélyes, Paliknak volt egy olyan mondata, amiben azt állította, hogy tavaly egész évben nem látott annyi előzést, mint most egy versenyen. Kérdezem én: hol él ez?
Az utóbbi két évben EGY (1) ponton múlt a világbajnoki cím sorsa, és mindkét cím az utolsó versenyeken talált gazdára. Tavaly a Force India kivételével minden csapat versenyzője állt legalább egyszer a dobogón, tavaly ha jól emlékszem 7 különbőző versenyző ért el győzelmet. HÉT! Mikor volt ezelőtt ilyen?
Szóval a lényeg, semmivel sem lett izgalmasabb a megelőző két évhez képest. Csak átalakultak az erőviszonyok.

És a versenyről: hát érdekes volt. Még úgy is, hogy igazából fél szemmel néztem.

A Ferrari eltaktikázta magát, az időmérőn és a versenyen is. Ismét nulláztak. Jó lenne ha összekapnák magukat.Nagyjából 40 perccel a verseny megkezdése után leszakadt az ég, és félbeszakították a versenyt. Azt állították ilyen volt tavaly is, de én nem emlékszem. Igazából arra sem emlékszem igazán mikor láttam utoljára vörös zászlót F1-ben. Jó régen.
Leintés után közel egy órányi szenvedés, szerencsétlen kommentárok nem tudtak miről beszélni. A versenyzők meg vártak, hogy legyen valami.
Webber a verseny folytatása ellen kampányolt... ezzel leírtam mint autóversenyző.
Végül nem indították újra a versenyt, az utolsó teljes kör eredménye lett a végeredmény, és mivel nem teljesítették a táv 75%-át, a pontoknak csak a felét kapták a helyezettek.

a maláj gp végeredménye
1 Jenson Button Brawn-Mercedes
2 Nick Heidfeld BMW-Sauber
3 Timo Glock Toyota
4 Jarno Trulli Toyota
5 Rubens Barichello Brawn-Mercedes
6 Mark Webber Red Bull-Renault
7 Luis Hamilton McLaren Mercedes
8 Nico Rosberg Williams-Toyota

Szólj hozzá!

Címkék: f1 malajzia forma1 autóverseny sepang

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr121047962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása