Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Felháborító

2009.04.12. 08:41 Bala2.0

Tegnap nem voltam itthon az A1GP portugáliai időmérésén, ma pedig a versenyt sem tudom megnézni...

Due to satellite issues beyond our control, there will unfortunately be no live streaming service available on Sunday 12 April. Raceday action can still be followed on A1GP.com with A1GP.com’s new live DASHBOARD service, live timing and text updates. Highlight videos of the action will be available on A1GP.com within four hours of the race finishing. For details of where you can watch Vodafone A1GP Algarve on a TV channel near you, please click here.

2 komment

Címkék: portugália autóverseny algarve a1gp

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr141060483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Söge · http://hir.fm/szabadav 2009.04.14. 08:43:39

Jah az aljasok :@ Nekem már maga az A1gp.com sem jött be aznap... Sattellite issues vagy csak elcsesztek valamit az oldalon?

Bala2.0 2009.04.14. 15:01:37

@Söge: jó előre bejelentették, hogy nem lesz live stream. az oldal nekem sem jött be, csak a két verseny közti időszakban, így még a dashboardon sem lehetett követni.
Viszont legális-nem legális, beszerezhető innen-onnan... :)
süti beállítások módosítása