Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Nem szöknek tovább...

2009.05.17. 09:34 Bala2.0

Két külön rész, de csak egy bejegyzés lesz róla, nincs értelme külön szedni. Kicsit javult az utóbbi pár részben a Prison Break, reméltem ez az utolsó két részre fog kicsúcsosodni. Hát tévedtem. Rég láttam már ennyire C kategóriás jeleneteket. :)

Az izgalom végig csúcsponton, legalábbis ezt akarták elérni az írok, de én egy két helyen csak nevetni tudtam... még, hogy dráma, ez egy vicc. C-Note feltűnése még úgy ahogy belefért, na de Kellerman... ebben a sorozatban nem számít ha valami meghal?

A gonosz meglakol, a jó elnyeri méltó jutalmát és ennyi. 5/10

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat prison break a szökés 4x21 4x22 killing your number rates of exchange

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr661126157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása