Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Rendőrök Kanadából

2009.05.23. 10:55 Bala2.0

A helyszín már második éve Montreal, Kanada. Már második éve oldja meg a város problémáit a Strategic Response Unit Parker őrmerster vezetésével. Mit lehet erről a sorozatről elmondani? Minden részben hétköznapi emberek hoznak egy (vagy több) rossz döntést, ami megköveteli a rendőri beavatkozást.

Ki kell emelni, hogy minimális az, amit SRU-s rendőrök hátteréről megtudunk. Úgy értem, hogy az ilyen rendőr drámákban gyakori, hogy átcsap családi drámába. A Flashpoint nem. Volt egy rész amikor "féltem", amikor beleerőltették Jules és Sam kapcsolatát, de szerencsére Julest le kellett lőni, így elhidegültek egymástől, és már nincsenek együtt. :) Jules kényszerpihenője miatt néhány részre beugrott Jessica Steen, akit én megtartottam volna a kicsit kislányosabb Jules helyett, több lehetőség van a karakterében, Donnában. Remélem majd még valamikor viszont látjuk.

Realisztikus, nincs mindig happy end, sőt elég gyakran van sebesült és halott az akciók végén. És egy rész sem ér véget úgy, hogy lelőtték a gonosz túszejtőt és már ugrik is a vége főcím. Nem, after-action, zenés montázs, vagy egy egyszerű beszélgetés rendesen levezeti a részeket.

Átnéztem az értékeléseket, és hát bajban vagyok a legjobb epizód kiválasztásával. Az iskolai lövöldözéses (2x11), az orosz túszejtéses (2x06), a rendőrökre bosszúból vadászós (2x04) mind-mind nagyszerű rész. És a legrosszabb? Ilyen nincs is. De talán a féltékenykedős 2x02 vagy az utolsó estét eltöltő pár története, a 2x12 pályázhat erre a címre. De nagyjából konstans jó az összes

Az epizódok nagy többsége (sőt, talán az összes) erős érzelmekkel dolgozik, amire ha rá tud hangolódni a néző, teljesen berántja a sorozat. 8/10 kicsit túlzás, de megérdemli.

Néhány összeszedettebb gondolat by Deino itt. :)

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat flashpoint szumma elit egység

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr51135961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása