Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

A nagy Abrams rejtély

2009.05.26. 11:10 Bala2.0

Visszagondolva, túlságosan engedtem a hype-nak. Pedig már az első rész után nyílvánvaló volt, hogy minimális rációt sem lehet találni a sorozatban, és később ez csak fokozódott. Transzformáció, gondolatolvasás, óriás baktériumok, teleportáció, párhuzamos világok... minden. Nincsenek határok.

Ezen felül még. Elég gyakran történik valami csúnya dolog valamelyik főszereplővel, amit a szokásos versenyfutás az idővel rész követ, de mindenkit simán megmentenek a rész végére. De ha nem házon belül van a baj, akkor mindig van valaki, (az öreg Bishop) aki mindent tud, van valaki, aki hisz (Olivia) és van valaki aki cinikus (a kis Bishop). Mintha az X-Files is lett volna 15 éve.

És el is érkeztünk a színészekhez. Hát én nem estem hanyatt tőlük. Tény, hogy a két Bishopot játszó színészeknek vannak jó pillanataik, de ezen felül semmi.

Hiányoltam még a nagy átívelő történetet. Nagyon döcögős, és a freak-of-the-week koncepciót hamar meg tudom unni.

Hát, 6/10 azért végignéztem valamiért. De ez most nem elég a folytatáshoz. Aztán ki tudja... :)

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat fringe a rejtély szumma

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr1001135957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása