Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Nézni fogom

2009.01.07. 18:24 Bala2.0

  • Január 9-én indul a nagy sikerű Tűzvonalban című magyar sorozat 3. szezonja. :)
  • Január 11-én Jack Bauer átéli egy újabb nehéz nap kezdetét. 24 7. évad.(ha jól tudom kétszer két epizóddal nyitnak).
  • Január 16-án folytatódik a Battlestar Galactica.
  • Január 20-án visszatér a téliszünetről a Fringe.
  • Január 21-től Lost 5. évad.
  • Január 25-én A1GP. A 2008/2009-es évad 4. versenye: Taupo, Új-Zéland

Azt hiszem ennyi a havi program plusz még random filmek. Mellesleg vizsgaidőszak van :)

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat program

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr60863988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása