Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Amikor a Hasfelmetsző és Nikola Tesla találkozik

2009.01.14. 23:06 Bala2.0

Egy kis előísmeret szükséges hozzá, de egészen korrekt rész lett ez, csak azt sajnálom, hogy kellett az otthoni szál azzal az ocsmány CGI kígyószörnnyel...
A helyszín ezúttal Róma (gy.k. Olaszország:P ), ahol dr. Magnus kiselőadást tart, hogy manapság milyen sok a természetfeletti képességgel rendelkező ember, és számuk egyre csak növekszik. Feltűnik Nikola Tesla, (igen, az a híres szerb Tesla) aki belerángatja hősnőnket egy halálos játszmába. A másik fél a Cabal, a titkos szövetség, ami nem tudni miért, de vadászik Teslára. Amúgy Teslát alakító Jonathon Young egyszerűen nagyszerű, nagyon jól alakítja a félőrült megalomániás félvámpírt, ha még előfordul további részekben, szerintem simán elviszi azt a hátán. Végre egy karakteres gonosz figura. (a teleportáló Hasfelmetsző nekem nem tetszik, túl érzelmes, ráadásul lehet annyira nem is gonosz:) )


Szóval kapunk egy jó kis menekülős epizódot, ami néha megszakad a kígyós, vagy apa-lánya baromsággal, ami szerintem felesleges, még úgy is, hogy végül megtudtuk Henry nagy titkát. Lehetett volna jobb is; 6/10, a döcögés miatt.

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat sanctuary génrejtek 1x07 the five

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr19878576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása