Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Lost - Jughead

2009.01.29. 10:24 Bala2.0

Két választásom van, vagy elfogadom az időutazást teljesen, vagy nem nézek Lostot. A mai rész hivatott ezt eldönteni, és arra jutottam, elfogadom: utazzanak az időben, ha ilyen részeket kapunk.

Egy centit sem haladunk a rejtély megoldása felé, nagyon apró információkat kapunk csak, amikkel inkább csak még távolabb löknek minket a készítők. Nem tudom mit írhatnék a részről, WTF jelenetek tömkelege. Ennyi, ezt látni kell.

Egy apró negatívum, hogy random arcok már megint csak azért voltak benne, hogy meghaljanak, viszont az O6 hálaistennek nem volt benne, a karakterek nagyrészét nem bírom, így jött össze számomra a tökéletes rész 10/10. (először a blogon:) )

2 komment

Címkék: sorozat lost 5x03 jughead

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr42909882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enike 2009.01.30. 10:42:44

Ejha:) Hát erre nem számítottam... 10/10!!! Ezt is megértem:P

Bala2.0 2009.01.30. 11:41:41

@Enike: előfordulhat még, bsg és/vagy lost, simán.
süti beállítások módosítása