Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Flashpoint - Between Heartbeats

2009.02.09. 16:46 Bala2.0

Szerintem most értünk az első évad végére, csak az okosok a nagy víz másik felé jól félreszámozták. Ezt sejtetten már akkor, amikor az 1x09 után hirtelen 2x01 jött, de a mostani 2x04 után már biztos vagyok benne.Tökéletes évadzáró epizód, cliffhanger nélkül! Ez azért ritka. Hogy megértsük az eseményeket vissza kell emlékeznünk a sorozatkezdő részre, amiben a kopasz mesterlövész lelő egy pasit. Ennek a pasinak a gyereke most távcsöves puskát ragad, és vadászatot indít kopasz barátunk ellen. A legjobb az egészben, hogy a gyerek ért is a távcsöves puskákhoz, és a városi hadviseléshez. Háztetőkön bújkál, álcázza magát, változtatja a helyzetét, csalikat hagy hátra, és nem fél rendőrökre lövöldözni.Szépen felépített rész, 8,5/10, napjaink "igazi-és-egyetlen" akciósorozatának, a 24-nek bármelyik részénél jobb (a 6. és 7. évadosoknál biztosan)

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat flashpoint 2x04 between heartbeats elit egység

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr11932662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása