Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Jön a Caprica!

2009.02.09. 17:33 Bala2.0

Caprica? Aki nézi a Battlestar Galacticát, annak ismerős lehet a név, a 12 kolónia egyik bolygója. De, hogy a film, és aztán remélhetőleg a sorozat miről fog szólni? Nos, 50 évvel a cylonok támadása előtt játszódik, nem űrscifi, valami drámaféleség. A fő vonal a cylonok feljesztése, az emberformájú cylonok fejlesztése.

Van trailer is:

Jön, DVD-n, előbb, mint TV-ben. Április 21-én. TV-ben majd csak valamikor 2010-ben. Kíváncsi vagyok rá, de nem esem össze a várakozástól.

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat bsg trailer battlestar galactica caprica tévéfilm csillagközi romboló

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr100932770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása