Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

10000 B.C.

2009.02.12. 10:14 Bala2.0

Második nekifutásra sikerült is befejezni. A yaghal népe éhezik, egyre ritkábban vándorolnak a mamutok. Egy régóta várt, sikeres vadászat után a törzsre lovasok támadnak, sokukat elhurcolják, köztük D'Leh, a főszereplő, kiszemelt feleségét. D'Leh természetesen a four-legged demons után indul.Először is nem tudtam elhelyezni földrajzilag hol játszódik. Először hó van, aztán pár napnyi járásra sűrű dzsungel, pár napra sivatag. A piramisok miatt Egyiptomra tippelnék, de időszámítás előtt 10000-ben még ötletként sem léteztek, meg hol van ott a közelben dzsungel és hegy? És nem csak ez az egyetlen; a sivatag és a dzsungel határán, egyaránt élnek fekete, és fehér törzsek; a gonoszoknak vannak kardjaik, késeik, ha jól láttam egyáltalán nem kőből, vagy csontból (a bronzkor i.e. 3000); vannak kulcsok, amit 4000 éve, i.e. 2000 körül találtak ki az egyiptonmiak.Ez már nekem alapból is sok lenne, hogy tudjam élvezni a filmet, de van még. A narrátor. Nem kell. Az állandó bevágások, hogy otthon a sámán a szenved, mert nehéz irányítani D'Leh sorsát. A CGI állatok kicsit élettelen és nem odavalóknak tűntek nekem.

Igénytelen sablon film, sablon fordulatokkal, nekem ez maximum 3/10 (imdb 4,9).

3 komment

Címkék: mozifilm ie 10000 10000 bc

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr81938544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

radiantpath 2009.02.12. 13:08:17

Akkor meg se nézd a Pathfindert, bár az történelmileg (némiképp) helyes. Abban (és a valóságban) a vikingek felfedezik amerikát. Ahhoz képest sztem a 10000bc nem is volt rossz.
Látványos volt, sztem egészen nézhető. Nem komplikálták túl, igaz ebben sem, ahogy a 300-ban sem úgy kell nézni, hogy ezek valóban megtörtént események. Én úgy vettem ki, hogy ez a Kékszemű Gyermek legendája, ahogy elmesélték a jagalok néhányszáz évvel később.

Bala2.0 2009.02.12. 15:32:37

@radiantpath: nem gondoltam, hogy ez így megtörtént, de azért előadhatták volna kicsit hitelesebben, úgy hogy elhiggyem
a sok apróságon nálam nagyon el tud csúszni bármilyen film, imádom észre venni a hülyeséget.:) esetleg, ha látványos lett volna, de én ezt nem vettem észre.

én azt mondom, neked tetszett, nekem nem, maradjunk ennyiben :D viszont azt a pathfindert, azért is megnézem majd :P

radiantpath 2009.02.12. 16:18:33

Hát az is igéretesen kezdődik, de nagyon szar lesz. Nem mondom, hogy a 10000bs igényes film, nekem a vége tetszett, amikor a mamutok taroltak. Belegondolva nem volt olyan része, ami jó lett volna. Esetleg az ötlet.
süti beállítások módosítása