Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Újabb Tarantino csoda

2009.02.12. 07:14 Bala2.0

Eddig még egy Tarantino film sem volt, amit elsőre végig bírtam volna nézni (kivéve a valamelyik CSI évadzárót, de az is nagyon elborult volt), az ember munkái nagyon nem jönnek be nekem. Trailer alapján az Inglourious Basterds sem fog tetszeni.

2 komment

Címkék: trailer mozifilm inglourious basterds

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr99938334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

radiantpath 2009.02.12. 09:20:35

Így gondoltam én is sokáig, de aztán láttam egypárszor a tv-ben az Alkonyattól Pirkadatig-ot, meg hogy mennyire elmebeteg módon vicces, és eléggé rákattantam. Úgy kell nézni, ahogy tálalja, komolyan venni nem lehet. Ilyen "Gore" Verbinski és Robert Rodriguez is, de én ide sorolnám Guy Ritchie filmjeit is (Blöff, RavaszAzAgyÉsKétFüstölgőPuskacső).

Ismerve mennyire vagyok történelembuzi szted érdemes megcsekkolni a John Adams-t?
süti beállítások módosítása