Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

We are back! (Lost - 316)

2009.02.19. 08:07 Bala2.0

Meglepett a Lost, megint. Arra számítottam, hogy évad végi nagy cliffhanger lesz, hogy visszakerülnek a szigetre. De, nem! Már most, legalábbis Kate, Jack és Hugo a kezdőjelenetben már a szigeten van.A főszál most egyértelműen az O6 we have to go back project, annak is a végjátéka. Faraday anyja el mondja a titkot, hogy lehet nagy valószínüsséggel vissza kerülni a szigetre. Los Angeles Guam repülőjárat. Ennyi!? Elmeséli, hogy a sziget folyamatosan mozog, és a belépési ablakok csak nagyon rövid ideig vannak nyitva. De akkor a hajó hogyan találta meg? Hogy volt sokáig a sziget "hatósugarán" kívül?

-And the other people on this plane, what's gonna happen to them?
-Who cares?

Kicsit csodálatos módon csapódik össze az O6, de legyen, kíváncsi vagyok Hurley-nek ki szólt... Jó pár meglepetés arc is feltűnik (Lapidus mond valakinek valamit? :D ) A szigetre is kicsit furcsán kerülnek, valami első évados katasztrófára számítottam, de csak egy fehér villanásra futotta...

We are not going to Guam, are we?
 

Két kérdést csapott fel a rész vége. Mikor is vannak most? 9/10. Mikor lesz már jövőhét csütörtök?

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat lost 316 5x06

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr67952168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása