Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Közel a vég (BSG - Deadlock)

2009.02.22. 21:53 Bala2.0

Hiába pihentettem ezt is, semmi értelmes gondolat nem jut eszembe amit írhatnék. Teljesen lefáradtam agyilag már előre 2 hónapra. :) Igyekszem lényegre törő lenni.

A múlt részben látott és halott hatalmas információ hullám hála a jó égnek elhalt, Anders agyhalott. Ellen megérkezik a flottába, találkozik az iszákos ezredessel, majd table-sex. A féltékenység szinte megöli Ellent, ahogy megtudta, hogy az öreg felcsinálta az egyik Sixet (aki lényegében a saját gyermeke) végig  idegesíti és összezavarja. Ezt tetézve a final five arról szavaz maradjanak-e a flottával.

Közben bekenik cylon kenőccsel a Galacticát, Baltar fegyverkezik, 8/10, és ennyi azt hiszem.

Szólj hozzá!

Címkék: bsg battlestar galactica deadlock csillagközi romboló 4x16

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr14959409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása