Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Flashpoint - Business as Usual

2009.03.01. 08:29 Bala2.0

Nem csak én vagyok összezavarodva a Flashpoint epizódszámozásától. Imdb-n, 2x05, a rip, 1x14, szerintem meg az előző volt az évadzáró, szóval ez 2x01 (csak nem volt hosszú szünet :) ). De mindegy is.

Három hajléktalan akar igazságot szolgáltatni. Követelik, hogy kamera elé álljon a felelős, és elmondja, hogy a pénzért csinálja és sajnálja. Az a jó, hogy Kanadában még a hajléktalanok is öltönyben járnak. :)Nem hittem volna, hogy valamikor is ezt írom, de tele volt érzelmekkel a rész, mindenki együttérzett az utcára tett, kétségbeesett emberekkel, amit jól is adtak elő a színészek. Az őrmestertől sem láttam még ilyet: félt, mert az egyik csávó fel akarta magát gyújtani. Bár az is lehet, hogy csak csípte a szemét a benzingőz. :)

7/10 (tv.com 9,3)

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat flashpoint business as usual 2x05 elit egység

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr96972824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása