Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

You will experience fear

2009.03.07. 08:02 Bala2.0

Volt már ilyen? Egy évben ennyi potenciálisan jó film?

Az előző trailer sem volt semmi, de ez feltette az i-re a pontot.

3 komment

Címkék: star trek trailer mozifilm

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr44986703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Söge · http://hir.fm/szabadav 2009.03.07. 23:40:32

úgy hallottam, ez sokkal inkább akció-orientált lesz, mint az előző részek. Kíváncsi vagyok mit hoznak ki belőle... Na meg ugye Sylar :P

radiantpath 2009.03.08. 07:46:46

Meg azért ha más nem JJ Abrams stílusa kicsit más mint az eddigiek. Talán ez az első ST film, amit nem az eredeti stúdió csapat csinál. A trailer whááá... :D

Bala2.0 2009.03.17. 16:38:33

anno a star trek egy sötét univerzumként született meg. csak a csatornák már akkor is beleszóltak mi kell a népnek, mert ők tudják. megszületett a rózsaszín star trek. (pedig, mennyire szerettem :D) remélem szakít a szokásos főderáció-megmentiaföldet-nagygonosztól és kapunk valami jót roddenberry szürke látomásából.
süti beállítások módosítása