Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Még egy kis Rescue Me - Minisode 1-10

2009.03.20. 15:37 Bala2.0

Elkapott a hangulat, újra néztem a pár hónapja kijött minisode-okat. Összesen nagyjából 40 perc videó a tovább mögött... Kötelező mindenkinek! (Nem összefüggő, a többség érthető a sorozat ismeret nélkül is.) Nekem feldobta a napomat. :)

Fast

Fantasy

Criteria

Juiced

Spelling

Supreme

Sandwich

Clue

Sweat

Smoke

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat rescue me ments meg! minisode

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr641014503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása