Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Dollhouse - Man on the Street

2009.03.22. 08:48 Bala2.0

Nem tudom, mekorra a jelentősége annak, hogy Josh Whedon ennél a résznél kapott először szabadkezet, de ez tetszett. Mellőz minden bugyutaságot, ami a korábbi részekben benne volt, és egészen izgalmas story-ja is van.Valahogy, most a színészek és a zenék is rendben voltak. Najó, kicsit sajnálom, hogy Tahmoh Penikett (BSG - Helo) helyett nem egy karakteresebb színész a fő nyomozó, de majd megszokom. Talán... :) És nagyon sajnálom, hogy Mark Sheppard nem kap(ott) nagyobb szerepet. És Doshku-ra mondjon akárki akármit, szerintem jó színésznő.

Messze az eddigi legjobb, de egyelőre még lefelé kerekítek :P 7/10. Akár bukás, akár nem, már maradok az évad végéig. Alakul az összeesküvés.

Update: közben rájöttem honnan ismerős a pasi a képen: az Earth Final Conflict William Boone-ja volt. Kevin Kilner.

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat dollhouse 1x06 man on the street

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr91016567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása