A szabály változtatásoktól semmivel sem lett izgalmasabb a verseny, legalábbis tavalyhoz képest, csupán rondábbak lettek az autók. Meg lehet egyáltalán szokni ezt a látványt?
Kavarodás csak a rajtnál és a vége előtt 5 körrel volt. Tavaly ha jól emlékszem csupán 8-an értek célba, idén sokkal megfontoltabb volt mindenki. :)
A KERS: csúnya A1GP power-boost koppintás, igaz, az ottani nem bioturbó, viszont legalább műkődik rendesen. Egyelőre a KERS nem nyerte el a tetszésemet.
A Brawn GP megalázta a mezőnyt, igaz Barichello csak a szerencsének köszönheti, hogy felállhatott a dobogóra.
A Ferrari nullázott. :(
1 | Jenson Button | Brawn-Mercedes |
2 | Rubens Barichello | Brawn-Mercedes |
3 | Jarno Trulli | Toyota |
4 | Luis Hamilton | McLaren-Mercedes |
5 | Timo Glock | Toyota |
6 | Fernando Alonso | Renault |
7 | Nico Rosberg | Williams-Toyota |
8 | Sebastian Buemi | Toro Rosso-Ferrari |
Update:
nem hiszem el... nem is lenne Forma 1 a Forma 1, ha nem lennének leintés utáni büntetések. Először Trullit sorolták hátra 25 másodperccel, mert az SC mögött előzte meg Hamilton. Lehet, hogy jogos a büntetés, de azért kicsit erős, a szoros befutó miatt Trulli még a pontszerzők közül is kicsúszik. Másodszor: Vettelt büntetik meg a Kubicával történt koccanás miatt; jövőhéten az időmérő edzés után 10 hellyel hátrébb sorolják. Bullshit! Harmadszor: a Red Bull Racingnek 50000 eurós büntetést kell fizetnie, amiért nem parancsolta le a pályáról a sérült autóval haladó versenyzőjüket. Ezzel még egyet is értek.
Már várom mikor törlik az egészet a diffúzor botrány miatt...