Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Harper's Island - Whap

2009.04.10. 12:13 Bala2.0

Egy sziget, 25 ember, 1 gyilkos. Jól hangzik ugye? Igen. Mindhunters (Egy gyilkos agya) ismerős valakinek? Nagyon hasonló alapja van annak is, csak az jó is.
Nos a Harper's Island egy jó koncepciót dolgoz fel szarul. Ebből lett egy tipikus bulizós/ivós/fiatalos/gyilkosos film sorozatba való átültetése. Semmi extra, csupa sablon. Felejtős.Nem nézem tovább, talán ha később nagyon jó kritikák lesznek róla egybe az egészet. 3/10

3 komment

Címkék: sorozat 1x01 harpers island whap

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr301057546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

halald 2009.04.29. 20:19:44

Kicsit furcsa gondolkodás. Habár max 13 epizódja lesz a karakterek miatt megéri nézni. Iletve már sokan meghaltak a harmadik részre is.

Bala2.0 2009.04.30. 06:28:43

Az az igazság az ilyen stílusú filmeket sem szeretem, de ha sikerül nem meg tudnom ki a gyilkos, vagy hogy miért gyilkol, valószínüleg egybe megnézem

halald 2009.04.30. 16:54:44

Ja, hát én ne tuom kivárni az egybenézést, úgyhogy nézem hétről hétre.
süti beállítások módosítása