Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Frost/Nixon

2009.04.16. 19:19 Bala2.0

Richard Nixon a Watergate botrány miatt kénytelen lemondani az elnöki címről. Politikától távol, Kaliforniában éli nyugdíjas éveit. Egy nap Daniel Frost felkeresi egy interjú kérelemmel. Sok pénzébe kerül, de megcsinálja...És ennyi a film. Egy interjú, amiben Frost vallomást akar kicsikarni Nixonból. Ami nem is megy olyan egyszerűen, eleinte Nixon teljesen felőrli Frost támadásait, de végül megtörik lelkileg. A színészek nagyszerűek, főleg Frank Langella játéka tetszett, Nixonként valami zseniális volt.
Az egész filmből sugárzik a 70-es évek, még ezzel a kicsit agyonhasznált dokumentarista stílussal is.Biztos vagyok benne, hogy soha nem fogom megnézni mégegyszer. Oscarra készített film, viszont tetszett, megy a 8/10 (imdb 8,1/10). De nem értem, hogy lehet ilyen filmre moziba elmenni. :)

Szólj hozzá!

Címkék: mozifilm frost/nixon

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr651069305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása