Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Slumdog Millionaire - Legyen Ön Is Gettó Milliomos

2009.04.17. 15:56 Bala2.0

Jamal Malik. Hihetetlen szegénység után a hihetetlen gazdagság kapujában áll. A Legyen Ön Is Milliomos indiai műsorában az utolsó 20 millió rúpiát érő kérdés előtt áll. (átszámolva, nem is nagy vagyon, 4.4 millió forint) Hogyan csinálta? Teszik fel nekünk címezve a kérdést mindjárt a legelején. Így volt megírva... legfeljebb a forgatókönyv. Én azt mondom B. Szerencsés volt. Ez a végleges válaszom, kérem megjelölni.Kicsit furcsa, de Indiában a LÖIM-t elő adásban adják. Ha reklám van, kimennek a mosdóba, ha kürt akkor tényleg vége a felvételnek, haza megy mindenki. Itthon ez nem így megy, és gondolom sehol sem, egybe felvesznek több adást, aztán majd szép lassan leadják.
De ha ez nem lenne, nem lehetne a rendőrségi kihallgatás, ahol csalással gyanúsítják, és nem mesélné el, honnan tudta a kérdésekre a választ, nem mesélné el kalandos kis életét, ami végig egy Latika nevű lány után való futkározásból állt.Indiai akcentus végig, tetszett. Kizárólag indiai színész, közülük sok első filmes, de minőségi munkát adtak ki a kezükből. A gyerekszínészektől az elején tartottam, de nem lógtak ki a nagyok közül.
Kicsit sajnálom, hogy magából a műsorból nem sokat kaptunk, a műsorvezető csipkelődéseiből többet is el tudtam volna viselni. :)
Nagyszerű, dallamos zene, OST beszerzős.
A filmben egy színes, változatos India tárul a szemünk elé: Incredible India.
Ha angol lennék egy valami nagyon zavart volna. Amikor hindiül beszéltek, az angol felirat teljesen véletlenszerűen jelent meg a kép közepén.Akárhogy próbálom nem tudok hibát mondani. Talán picit kíszámtható, talán picit sablonos, de nekem nagyon tetszett, 9/10 (imdb 8,5/10). Még az end credits-et is megnéztem, és végig vigyorogtam. :) Tovább mögött látható.

Szólj hozzá!

Címkék: mozifilm slumdog millionaire gettó milliomos

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr181071061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása