Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Kína, Sanghaj

2009.04.19. 11:15 Bala2.0

Nem nézem túl régóta a Forma1-et, csupán 12-13 éve. Nem egy esős versenyt, nem egy esős rajtot láttam. Miért nem lehet most is hagyni, hogy versenyezzenek? Safety Car mögött nyolc (8!) kör megtétele után lettek elersztve, mert vizes a pálya, így biztonságosabb, nem lesz tömegbaleset. Esik az eső, na és? Aki tud menni esőben az nyerni fog a többi összetöri az autót, vagy lassabban megy. 5-6 éve még simán elengedték volna a mezőnyt ilyen körülmények között is, nem pedig a versenyzőkkel szavaztatnák meg, hogy induljon-e a verseny.

Szóval esős verseny. Hamilton ügyesen pörgött a pályán, Massa alatt hirtelen megállt az autó. Sutilt nagyon sajnáltam. Hatodik helyen autózott a Force Indiával, mielőtt kiesett. Amúgy nem nagyon volt kieső, pedig Palik szerint kaotikus verseny volt... áh.

a kínai gp eredménye
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault
2. Mark Webber Red Bull-Renault
3. Jenson Button Brawn-Mercedes
4. Rubens Barichello Brawn-Mercedes
5. Heikki Kovalainen McLaren Mercedes
6. Luis Hamilton McLaren Mercedes
7. Timo Glock Toyota
8. Sébestian Buemi Toro Rosso-Mercedes

 

Update:

"A tizenötödik helyről indultam, néhány megpördüléssel együtt is a tizenegyedik helyen végeztem. Vegyes érzéseim vannak, mivel szerintem nem kellett volna versenyeznünk a sok vízátfolyás miatt. Az, hogy az idei autóknak sokkal kisebb a leszorító erejük, csak súlyosbítja a helyzetet, mivel nehéz őket a pályán tartani. Akár 15-20 alkalommal is kicsúszhattam volna, Sutil esete pedig megmutatta, mi történhetett volna. Az egyetlen pozitívum, hogy a szurkolók jó show-t láthattak."

S. Bourdais

Az ilyen kijelentések úgy fel tudnak dühíteni... inkább nem írok semmit.

Szólj hozzá!

Címkék: kína f1 sanghaj forma1 autóverseny

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr591073954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása