Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Lost - This Place is Death

2009.02.12. 12:41 Bala2.0

Múlt héten kidühöngtem magam Jin miatt, most nem teszem. Rész közben jutott eszembe: meglepődött Danielle még anno, amikor "először" találkozott Jinnel? Nekem nem rémlik. Amúgy nem lett igazam, kicsit haladtunk a franciákkal is, viszont az rengeteg kérdést fel vet. Mi a fene a monster? Mi ez a monster-sickness? Alexnek miért mondták azt, hogy Ben az apja? Az előző évadban már elhittem, hogy így van... Aztán Jin és Locke csapata véletlenül összefutnak, együtt menetelnek tovább az Orchid felé.A szigeten kívül, minimálisat haladunk előre. Úgy néz ki Ben egyesével fogja meggyőzni (előfordulhat, hogy erőszakkal) az O6-et, együtt kezelhetetlenek. Desmont meglepett, Faraday anyja nem, lehetett sejteni, hogy ő lesz az. Viszont az utolsó mondat... Most akkor apránként lesznek visszaküldve?

Csak azért 7/10, mert Jin.

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat lost 5x05 this place is death

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr61938808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása