Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Autóverseny focicsapatokkal

2009.05.28. 09:39 Bala2.0

Véletlenül botlottam bele, egy másik blogra vadásztam információt (A1GP). Superleague Formula. Második szezon indul egy hónap múlva.

Mi is a lényege? Igazából nem tudom, van  X autó/csapat, ami különböző focicsapatok színeire vannak lefestve, és ezeket eresztik egymásnak. És a végén bajnokot hirdetnek, 2008-ban, a kínai Beijing Guoan volt a bajnok, amit David Rigon vezetett győzelemre. Átfutottam a versenyzők neveit, két ismerőst találtam a közel 30-ból... Doornbos (F1, A1GP), Toccacello (A1GP).

Fogalmam sincs mi értelme még egy autós szériát indítani, amikor már így is annyi van, hogy felét sem nézi senki. De maga az ötlet, hogy focicsapatok autóversenyezzenek... nem bírom felfogni ki volt hajlandó erre pénzt adni. Még ha tényleg focisták versenyeznének. És nem gyenge autókkal mennek. 750 lóeró! (összehasonlításképpen GP2: 580 lóerő, A1GP: 600 lóeró)

Aki szereti a focit, szerintem megtalálja kedvencét. Idén, a következő csapatokat képviseli egy-egy autó: Beijing Guoa, Sporting Clube de Portugal, AC Milan, Galatasaray, PSV, Al Ain, Flamengo, Anderlecht, FC Basel, Corinthians, Atlético Madrid, FC Porto, Glasgow Rangers, Sevilla FC,  Tottenham Hotspu, Liverpool FC, AS Roma, FC Midtylland, Olympique Lyonnais.

http://www.superleagueformula.com/superleague

Aki kíváncsi milyen mozgás közben, ajánlom dbrbuc youtube lejátszási listáját.

Szólj hozzá!

Címkék: autóverseny superleague formula

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr131148373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása