Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Sanctuary második esély

2009.01.13. 08:39 Bala2.0

Néhány hónapja nagy hír volt, hogy Amanda Tapping (Stargate: Samantha Carter) főszereplésével készült websorozatot tv-re viszik. Akkor én úgy álltam neki, hogy rossz nem lehet. Hát az volt, a negyedik részt végig sem néztem, a következő pedig már semmenyire sem érdekelt. Tegnap viszont belefutottam egy évad összegző kritikába a sorozatjunkien, és újra meghozta a kedven.

Hőseink lehuzannak a pakisztáni hegyekben, egy elszabadult szörny miatt. A szörnyet még soha senki nem fogta be, dr. Magnuséknak sikerült először, vagyis hát nekik sem, de mindegy.
Szóval lezuhantak, a segítség a közelgő vihar miatt csak napok múlva érkezik, ráadásul sorra halnak meg a baleset túlélői. Természetesen nem kétséges ki éli túl, viszont a résznek nagyszerű hangulata van, leginkább a The Thing (A valami) című filmhez tudnám hasonlítani (ha jól meggondolom ez a film rövidített változata:) ).

Még mindig gagyi CGI, és gagyi vér jellemzi, de a tartalom minősége sokkal jobb, az első négy részhez képest (amit szinte teljes egészében a websorozat hosszabbra vágott verziója). Azt hiszem megérte újra elővenni, 7/10 a maga kategóriájában.

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat sanctuary génrejtek 1x05 kush

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr9874229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása