Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Elfogyott a lendület (24 - 7x05)

2009.01.20. 14:58 Bala2.0

Hát én nem ezt vártam. Totál leült az egész, semmi fordulat, szinte nulla cselekmény. Az összes dolog bejött amit a sokat látott 24 rajongók tippeltek. Pl.: a first gentleman söfőrje gonosz, Reenere rászáll pár ügyvéd, persze ő nem megy vissza a bázisra, ő bosszút áll Jacket (ő úgy fogalmazott, rendbe be kell ezt hoznia), aztán micsoda fordulat, Jackék foglyul ejtik, aztán Jacknek meg kell ölnie. Emlékszik még mindenki arra amikor Jack kinyírta a saját főnökét, mert ez kellett  a gonoszoknak? Na, itt ez nem történik meg. Bár kíváncsi vagyok, hogyan fogja túlélni ezt a nő...
Semmi extra, 6/10, ha ilyen lesz még pár rész, és ezt az évadot sem nézem végig. (most jól megijesztettem mindenkit remélem:) )

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat 24 7x05

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr31891182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása