Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Óriásbacik (Fringe - Bound)

2009.01.21. 13:11 Bala2.0

Az előző rész végén, Dunham ügynököt elrabolták. Valamit kap a gerincébe, aztán profi módon megszökik (vagy a fogvatartók voltak amatőrök?:) ). Ügynöknő múltjából előkerül egy pasi, aki belsővizsgálatot folytat a Fringe osztályon, és nem szereti Olivia Dunhamot. A minta eheti részeként óriás bacilusok másznak ki az emberekből... Na mindegy.

-She is beautiful, isn't she?
-Who?
-The slug.

Ha nem is WTF, de egy meglepetés akadt a részben. Lehet tippelni ki dolgozik az FBI-nál, az eddig megismert "rosszarcok" közül.
Ráadásul egész korrekt cliffhangert kaptunk.Egészen eddig túlhype-oltnak tartottam sorozatot, de már kezdek belerázódni én is. 7/10, jöhet a következő.

utókérdés: Látta valaki a kopasz megfigyelőt valahol a részben?

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat fringe 1x11 a rejtély bound

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr46893322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása