Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Nem szeretem az időutazásos dolgokat (Lost - Because You Left & The Lie)

2009.01.22. 14:27 Bala2.0

Először is marhára nem értem miért volt ennyire beszarva mindenki, hogy nincs Lost, meg adáshiba, meg mittudomén. Észre sem lehet venni.

I wish I had time to explain it.

Valahogy sejtettem, hogy a sziget eltüntetéses trükk időutazásos lesz, de valahol reménykedtem, hogy csak egyszerű teleportáció történt. Nem szeretem az időutazásos dolgokat, de le kell nyelnem, ez van.

Az első rész nekem jobban tetszett, a gyorsabb tempója miatt, és úgy tűnt, mintha több minden történt volna benne. Kicsit nehéz írni róla, annyi időszál van már, azt sem tudom melyik számít a jelennek.
Szóval a szigetlakók időtutaznak, x időközönként véletlenszerűen, de csak ők, a sziget állandó. Fogalmam sincs, hogy van ez, ahogy azt sem értem, hogy ha csak az emberkék utaznak az időben, akkor az előző évad végén miért tűnt el sziget. Már azon sem lepődnék meg néhány dinoszaurusz elől menekülnének...

Nem akarom külön értékelni a két részt, ezért adok egy gyenge 7/10-et összesítve. Nagyon időhúzás szaga van az évadnak, így két rész után. Kivéve, ha csak etetnek a készítők, de nem hiszem, mert különben "God help us all!".

Kicsit spoileresebben a tovább mögött. De leginkább csak értelmetlen kérdések halmaza.

Faraday jelen volt az Orhidea építésénél. Nem értem, hogyan, az már marha régen volt. Azt sem értem miért 3 évvel a szabadulás után jut eszébe az Oceanic Six-nek, hogy visszakéne menni. Na és Desmon, miért csak 3 év után emlékszik vissza hirtelen, hogy már találkozott valamikor Faradyjal. Sayidnak szintén 3 év kellett, hogy rájöjjön Ben kihasználja.
Faraday és a kis fekete füzete... miért, és hogyan, de legfőképpen mikor?
Sajnos benne volt a trailerben a tüzes nyilas jelenet, ezért nem lepett meg, de kik azok? Bárkik lehetnek, mert időtutaztak. Sawyerékre is 60-as 70-es évek amerikai katonái támadtak rá. Legalábbis szerintem.
Bennek 17 órája van összeszedni a 6 embert és visszakerülni a szigetre. Ennek örültem, mert legalább van egy határidőnk, de nem reménykedem, hogy évad vége előtt visszakerülnének.

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat lost 5x01 because you left 5x02 the lie

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr66895573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása