Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Csak röviden

2009.02.04. 07:43 Bala2.0

Nagyjából egy hete pihentetem a blogot. Volt és van is egyelőre jobb dolgom, de röviden összefoglalom mit néztem mostanában.

Tűzvonalban 3x04 Ütközések
Herceg és Bordás találkozik mélyül az újabb összeesküvés 8/10

Battlestar Galactica 4x13 The Oath
Kitört a forradalom, 100% akció és izaglom. 10/10

24 7x07
Hiába volt benne szépen megkomponált akció jelenet, a történet még mindig nulla. 5/10

Burn After Reading
Igazából semmilyen film, azzal próbál vicces lenni, hogy semmi értelme. 6/10

Hot Fuzz
Kicsit túl angol, de azért megy rá a 7/10.

Mostantól újra leszek napi szinten.

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat 24 bsg battlestar galactica ütközések mozifilm tűzvonalban hot fuzz burn after reading égető bizonyíték csillagközi romboló 4x13 the oath 3x04 7x07

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr100921705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása