Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Két fél film nem teljesen egy egész, vagy talán mégis? - Az admirális

2009.02.06. 14:42 Bala2.0

Két film nem teljesen egy egész. Miért? Két órás, de úgy érzem valaki nagyon megvágta ezt a filmet. Romantikus történelmi háborús filmnek készült szerintem, de valami hiányzik a filmből amitől teljes lesz. A közepéből fél óra, vagy még több, hogy rendesen megismerhessük a szereplők indítékait, és, hogy képben legyünk a sebesen haladó forradalomban.A történet főszereplője Kolcsek admirális, aki a Balti tengeren számos csatát nyert a németek ellen, szerelmes lesz egyik tisztje feleségébe, Annába. Kapcsolatuk eleinte levelezésből áll, majd miután a cárt leváltják, egy időre elvesztik egymás társaságát. Kolcsek külföldre menekül. Később Anna véletlenül megtudja, hogy Kolcsek hazatért, és vezeti a fehérek csapatait a vörösök ellen, ezért elhagyja férjét. Innentől pedig már színtiszta történelem...A hajóknál néhá kilógott a CGI lóláb, de én tátott szájjal néztem a csatát, lenyűgöző mit tudnak a ruszkik, jóval kevesebb pénzből, mint Hollywood. Zseniális jelenetek tömkelege, az imádkozás az aknamezőn, Kolcsek és Anna találkozása a bálban, beszéd a sereg előtt, a lőszer nélküli roham, a kivégzés, szinte az egész film zseniális úgy ahogy van, egy felesleges másodperc sincs benne (épp ellenkezőleg).Hét és nyolc között gondolkodtam, de mire megírtam ezt, 8/10 lett. Kötelező darab.

Szólj hozzá!

Címkék: mozifilm az admirális the admiral aдмиралъ

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr12926653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása