Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Mongol

2009.02.09. 08:43 Bala2.0

Úgy néztem meg a filmet, hogy csak annyit tudtam róla, hogy Dzsingisz kánról szól. Én egy kardozós-harcolós filmet vártam. Hát a Mongol az nem egy akcióorgia, ennek ellenére kellemesen fogyasztható darab.A kis Temüdzsin most van abban a korban, hogy feleséget válasszon magának, 9 éves. Apját megmérgezik, így elvileg ő lenne a kán, na de hát ki állna egy 9 éves kisgyerek mellé? Temüdzsin Dzsingisz kánná válásának hosszú, vérrel és szenvedéssel átitatott útján követjük végig. Egy-két erős túlzástól és megmagyarázhatatlan eseménytől eltekintve egészen hihető.Mongólia hatalmas és változatos, hol homoktengerben, hol kősivatagban, hol térdig érő hóban, hol a sztyeppén menetelnek a szereplők. Apropó szereplők, egytől egyig mongol szinészek, vagy valami hasonlók, és mongolul beszélnek. Bár a szinészkedés kimerül a komolyan nézésben és a telipofával röhögésben. :)Újabb történelmi film, a maga varázsával 7/10 (imdb 7,4/10), de csak az tudja értékelni, akit érdekel a múlt, a múlt szokásai.

Szólj hozzá!

Címkék: mongol mozifilm

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr43931575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása