Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Statham fel van pörögve

2009.02.16. 19:35 Bala2.0

Mostanában nagyon reklámozzák a Crank 2 című Jason Statham csodát. Néhány megnézés után ismerőssé vált a történet, mintha ilyet láttam volna már. Lehet, hogy láttam az első részt? Előszedtem valahonnan és lecsekkoltam... újra.A történet szerint Chev Chelios (Jason Statham) profi bérgyilkos testébe a gonosz Verona mérget fecskendez. A szuper gyilkos pekingi-koktélt. Egyetlen módon maradhat életben elég ideig, hogy leszámoljon "gyilkosaival": nem állhat le, folyamatosan pörögnie kell.

Pörög is, ahogy kell, nagyon magas fordulatszámon indul a film. Verekedések, autós üldözések, szex, lövöldözés. Chelios mindent bevet, hogy legyen adrenalin a vérében. Felesleges bármi mást megemlíteni, ez nem az a film ahol a színészek teljesítményét, vagy a történet nagyszerűségét ki kell emelni. Egyik sincs jelen a filmben. Komolytalan, néha hangosan röhögős, könnyed szórakozás 7/10 (imdb 7,1). A poén, hogy a Crank 2 ott kezdődik, ahol az 1 véget ért. Chelios meghalt, de új szívet kap, és ezúttal nem adrenalinra van szüksége az élethez, hanem elektromosságra. :)

Szólj hozzá!

Címkék: mozifilm felpörögve crank

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr33947134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása