Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Max Payne

2009.04.20. 09:25 Bala2.0

Ha számítógépes játékok megfilmesítéséről van szó, a legtöbb embernek Uwe Boll neve jut eszébe, és sírva menekül. A Max Payne nem Boll film, de nem is jó.
A játék történetére nem nagyon emlékszem. Olyasmi rémlik, hogy Payne családját meggyilkolják, és őt gyanusítják vele. Payne nyomoz és közben legyilkol mindenkit aki az útjába kerül.
A film esetében egy katonai drog okozza a konfliktust.

Nagyon leegyszerüsítve Max Payne senkitől sem zavarva nyomozgat, nyomozgat, nyomozgat. Előkerül egy géppisztolyos maca, régi barát, régi barátnak hitt ellenség, majd elszakad a cérna átvált ámokfutóba.
Még jó film is lehetne, mondjuk ha fél órával hosszabb lenne. Bőven elviseltem volna kicsivel több nyomozást, kutatást, és kicsivel több, normálisabb akció jelenetet.
Lassítás nincs sok benne, de ahol van, ott kifejezetten zavaró. Egy másfél másodperces hanyatt esést nem jó fél percig nézni... :)

Kár érte, lehetett volna belőle egy jó krimi vagy egy jó akció film, vagy 3 órás játékidővel mindegyik. :) Így csak 5,5/10. Egyszer meg lehet nézni.

5 komment

Címkék: mozifilm max payne max payne egyszemélyes háború

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr161075478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

radiantpath 2009.04.21. 07:54:42

A történet nagyon nagy vonalakban még meg is felel a játéknak. Eredetileg mikor megölik Max családját, utána átkerül a DEA-hoz (a játékban) és onnantól kezdve kb 2 éven keresztül alternatív módon számolja fel a drogbandákat. Asszem valami olasz mafia családba épül be... A Valkyr a játékban is katonai drog volt és Maxnek több alkalommal is sikerült fogyasztani belőle.

Sztem új és érdekes irány volt ez a Valkyr dolog, a látomások (bár ha ilyen szarul érezte magát mindenki tőle akkor miért szedték???) meg nekem tetszett a zene és a látvány is (bár elviseltem volna a játék noir stílusát és az eredeti hegedűs zenét) az akcióval sem lett volna semmi gond, csak egy alacsonyabb parental guide miatt a vér helyett csak füstölgő/porzó becsapódásokat tettek be...

Amit nagyon hiányoltam, a film végéről h. kiderüljön, igazából Nicole Horn áll az egész mögött és nem BB, bár végülis őt tették meg főgonosznak.

Kedvencem volt ez a játék anno, történet meg stílus miatt, a film a hangulatot kicsit visszahozta, amúgy meg felejtős.

Kimondhatatlan nevű Olga meg Mila Kunis nem valók filmvászonra, max valami egészen más szerepben.

radiantpath 2009.04.21. 07:56:17

Uwe Bollról jut még eszembe. Tegnap este véletlenül Film+t néztem... Egymás után ment a Mester két legrosszabb filmje, az Alone in the Dark (űber) meg a Bloodrayne... Na ja.

Nem írsz majd egy Uwe Boll összes kritikát? :D

Bala2.0 2009.04.21. 08:36:20

@radiantpath: kiderül h a nő volt a főgonosz. az end credits után van. ;)

radiantpath 2009.04.21. 14:07:30

Ja, a kocsmás jelenet. Mégsem esik rá egy helikopter... :p

Bala2.0 2009.04.21. 14:52:46

@radiantpath: uwe boll filmet én még nem tudtam végig nézni, egy-kettőbe pedig már belekezdtem.
viszont lehet, hogy az asylum szánalmasabb munkát végez. :)
www.theasylum.cc/
süti beállítások módosítása