Néztem

Összefoglalók, vélemények, ajánlók. Sorozatokról, filmekről, néhány autóversenyről, esetleg reklámokról, rövidfilmekről

balapeti88@gmail.com

olvastam.blog.hu

Nincs megjeleníthető elem

Google PageRank

Két kicsi teaser trailer

2009.04.07. 16:11 Bala2.0

Mert, tudjátok, van a trailer, ami beránt a moziban (vagy épp nem), és van a teaser, ami felkelti az érdeklődést a film iránt (vagy épp nem).

Az egyik az év nagy durranása lehet, legutóbb azt olvastam 300 millió dollárt már ráköltöttek. Igazából semmit nem tudni az Avatarról, ezt kis bemutatót alig pár napja találtam, és sikeresen meghozta a kedvemet.

A másik, Hunter Prey. Eddig érdekelt, de most úgy elbizonytalanodtam, ez a teaser nem a legmeggyőzőbb...

Ide akartam még rakni az új SG:U promot, de inkább nem mérgezném vele a kevés olvasómat, borzalmas lett. :)


Szólj hozzá!

Címkék: avatar trailer mozifilm hunter prey

A bejegyzés trackback címe:

https://neztem.blog.hu/api/trackback/id/tr981051129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása